Publikace: Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Balcarová, Barbora
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá výzkumem služeb, poskytovaných zákazníkům. V teoretické části je zpracována rešerše zaměřená na současné pojetí služeb zákazníkům a na jejich specifika na B2B trhu. Dále se věnuje úrovni služeb poskytovaných zákazníkům, atributům a ukazatelům kvality služeb a úloze outsourcingu. Praktická část popisuje a analyzuje služby poskytované zákazníkům jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky z pohledu SBU Barviva a pigmenty v podniku Synthesia, a.s.
Popis
Klíčová slova
služby zákazníkům, vlastnosti služeb, úroveň služeb, kvalita služeb, rozsah služeb, služby na B2B trhu, outsourcing, pigmenty a barviva, customer services, properties of services, levels of services, quality of services, scope of services, services in the B2B market, outsourcing, pigments and dyes