Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Balcarová, Barbora

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá výzkumem služeb, poskytovaných zákazníkům. V teoretické části je zpracována rešerše zaměřená na současné pojetí služeb zákazníkům a na jejich specifika na B2B trhu. Dále se věnuje úrovni služeb poskytovaných zákazníkům, atributům a ukazatelům kvality služeb a úloze outsourcingu. Praktická část popisuje a analyzuje služby poskytované zákazníkům jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky z pohledu SBU Barviva a pigmenty v podniku Synthesia, a.s.

Popis

Klíčová slova

služby zákazníkům, vlastnosti služeb, úroveň služeb, kvalita služeb, rozsah služeb, služby na B2B trhu, outsourcing, pigmenty a barviva, customer services, properties of services, levels of services, quality of services, scope of services, services in the B2B market, outsourcing, pigments and dyes

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By