Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vývoj marketingového riadenia v treťom tisícročí

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Strišš, Jozef

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Príspevok sa zaoberá perspektívami marketingového riadenia v nasledujúcich rokoch. V jednotlivých bodoch charakterizuje základné zmeny, ktorým sa musia prispôsobiť marketingové činnosti v podniku, ak chcú úspešně ostáť v stále zložitejších podmienkach konkurenčného trhu.

Popis

Klíčová slova

Marketingové řízení, globalizace trhu, Informační technologie, Marketingová komunikace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By