Publikace: Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Kopecký, Zbyněk | |
| dc.contributor.author | Horák, Milan | |
| dc.date.accepted | 2020-01-13 | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-05T10:02:33Z | |
| dc.date.available | 2020-02-05T10:02:33Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.date.submitted | 2019-12-13 | |
| dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálních assetů pro herní engine Unity 3D. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s vývojem a problematikou tvorby 3D modelů. Práce nejdříve představí použitý software a následně vysvětlí principy a techniky, které se využívají při tvorbě 3D modelů pro počítačové hry. Nakonec se práce věnuje praktické tvorbě grafických assetů pro 3D verzi hry známé jako Bulánci a to od počátečního návrhu vzhledu modelů, až po finální podobu použitelnou v počítačové hře. | cze |
| dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals by creating visual assets for game engine Unity 3D. Theoretical part deals with the development and problems of creating 3D models. The work first includes used software and then explains principles and techniques, which are used for creating 3D models for computer games. Finally, the thesis dedicates to practical making of graphic assets from basic model designs to its final appearance usable in computer game. These models are based on game named Bulánci. | eng |
| dc.description.defence | Bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálních assetů pro herní engine Unity 3D. Pěkně a přehledně zpracovaná bakalářská práce, která vysvětluje základní principy tvorby assetů jak grafického charakteru, tak i skriptů, které určují chování objektů ve hře. V praktické části bakalářské práce bylo implementováno několik assetů pro vytvoření prostředí a postav v herním enginu Unity 3D pro počítačovou hru Bulánci. Student prokázal při zpracování přehled i výborné schopnosti nalézt vhodné řešení. Komisi se práce líbila, byla spokojená jak s prezentací studenta, tak odpovědí na doplňující otázky. Míra plagiátorství u psaného textu je menší než 5%. Práce byla zkontrolována v systému IS/STAG a nejeví známky plagiátorství. | cze |
| dc.description.department | Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 50 s. | |
| dc.identifier.stag | 37358 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/74561 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | assety | cze |
| dc.subject | počítačová grafika | cze |
| dc.subject | herní engine | cze |
| dc.subject | textury | cze |
| dc.subject | animace | cze |
| dc.subject | optimalizace | cze |
| dc.subject | skripty | cze |
| dc.subject | assets | eng |
| dc.subject | computer graphics | eng |
| dc.subject | game engine | eng |
| dc.subject | textures | eng |
| dc.subject | animations | eng |
| dc.subject | optimization | eng |
| dc.subject | scripts | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Informační technologie | cze |
| dc.title | Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D | cze |
| dc.title.alternative | Creating computer game assets for game engine Unity 3D | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- HorakM_TvorbaAssetu_ZK_2019.pdf
- Velikost:
- 2.66 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- HorakM_TvorbaAssetu_ZK_2019.zip
- Velikost:
- 32.19 MB
- Formát:
- Unknown data format
- Popis:
- Přílohy BP
Načítá se...
- Název:
- Posudek_KopeckyZ_TvorbaAssetu_MH_2020.pdf
- Velikost:
- 690.06 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce