Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKopecký, Zbyněk
dc.contributor.authorHorák, Milan
dc.date.accepted2020-01-13
dc.date.accessioned2020-02-05T10:02:33Z
dc.date.available2020-02-05T10:02:33Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-13
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálních assetů pro herní engine Unity 3D. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s vývojem a problematikou tvorby 3D modelů. Práce nejdříve představí použitý software a následně vysvětlí principy a techniky, které se využívají při tvorbě 3D modelů pro počítačové hry. Nakonec se práce věnuje praktické tvorbě grafických assetů pro 3D verzi hry známé jako Bulánci a to od počátečního návrhu vzhledu modelů, až po finální podobu použitelnou v počítačové hře.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals by creating visual assets for game engine Unity 3D. Theoretical part deals with the development and problems of creating 3D models. The work first includes used software and then explains principles and techniques, which are used for creating 3D models for computer games. Finally, the thesis dedicates to practical making of graphic assets from basic model designs to its final appearance usable in computer game. These models are based on game named Bulánci.eng
dc.description.defenceBakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálních assetů pro herní engine Unity 3D. Pěkně a přehledně zpracovaná bakalářská práce, která vysvětluje základní principy tvorby assetů jak grafického charakteru, tak i skriptů, které určují chování objektů ve hře. V praktické části bakalářské práce bylo implementováno několik assetů pro vytvoření prostředí a postav v herním enginu Unity 3D pro počítačovou hru Bulánci. Student prokázal při zpracování přehled i výborné schopnosti nalézt vhodné řešení. Komisi se práce líbila, byla spokojená jak s prezentací studenta, tak odpovědí na doplňující otázky. Míra plagiátorství u psaného textu je menší než 5%. Práce byla zkontrolována v systému IS/STAG a nejeví známky plagiátorství.cze
dc.description.departmentFakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format50 s.
dc.identifier.stag37358
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74561
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectassetycze
dc.subjectpočítačová grafikacze
dc.subjectherní enginecze
dc.subjecttexturycze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectskriptycze
dc.subjectassetseng
dc.subjectcomputer graphicseng
dc.subjectgame engineeng
dc.subjecttextureseng
dc.subjectanimationseng
dc.subjectoptimizationeng
dc.subjectscriptseng
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programInformační technologiecze
dc.titleTvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3Dcze
dc.title.alternativeCreating computer game assets for game engine Unity 3Deng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
HorakM_TvorbaAssetu_ZK_2019.pdf
Velikost:
2.66 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
HorakM_TvorbaAssetu_ZK_2019.zip
Velikost:
32.19 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
Přílohy BP
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_KopeckyZ_TvorbaAssetu_MH_2020.pdf
Velikost:
690.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce