Publikace: Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Horák, Milan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálních assetů pro herní engine Unity 3D. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s vývojem a problematikou tvorby 3D modelů. Práce nejdříve představí použitý software a následně vysvětlí principy a techniky, které se využívají při tvorbě 3D modelů pro počítačové hry.
Nakonec se práce věnuje praktické tvorbě grafických assetů pro 3D verzi hry známé jako Bulánci a to od počátečního návrhu vzhledu modelů, až po finální podobu použitelnou v počítačové hře.
Popis
Klíčová slova
assety, počítačová grafika, herní engine, textury, animace, optimalizace, skripty, assets, computer graphics, game engine, textures, animations, optimization, scripts