Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Horák, Milan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálních assetů pro herní engine Unity 3D. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s vývojem a problematikou tvorby 3D modelů. Práce nejdříve představí použitý software a následně vysvětlí principy a techniky, které se využívají při tvorbě 3D modelů pro počítačové hry. Nakonec se práce věnuje praktické tvorbě grafických assetů pro 3D verzi hry známé jako Bulánci a to od počátečního návrhu vzhledu modelů, až po finální podobu použitelnou v počítačové hře.

Popis

Klíčová slova

assety, počítačová grafika, herní engine, textury, animace, optimalizace, skripty, assets, computer graphics, game engine, textures, animations, optimization, scripts

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By