Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.
Digitální knihovnaUPCE

Publikace:
Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s.

Diplomová práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorHynková, Veronika
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:26:11Z
dc.date.available2007-09-30T14:26:11Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s. se zabývá problematikou marketingového mixu a to zejména těmito nástroji - produkt, cena, distribuce, podpora prodeje, lidi, prostředí, proces, spolupráce, balíčky služeb a jejich programová specifikace. Cílem této práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s marketingovým mixem v rámci společnosti. Teoretická část vymezuje samotný marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. Druhá část se zabývá nástroji marketingového mixu, které Lázně Poděbrady, a.s. používají. V závěru tato práce obsahuje SWOT analýzu, dotazník spokojenosti klientů a celkové zhodnocení Lázní Poděbrad, a.s..cze
dc.description.abstract-translatedThe topic of the thesis Instruments of marketing mix of the company Spa Poděbrady, Corp. deals with questions of marketing mix namely particular instrments – product, price, place, promotion, people, physical facilities, process, partnership, packets of services and their programm specification. The aim of this thesis is determination of fundamental marketing concept and identification of marketing mix of the company. Theoretic part limits marketing mix and its particular items. Second part deals with instruments of marketing mix which are used by Spa Poděbrady, Corp. This thesis contains SWOT analyse, quetionnaire of client‘s satisfaction and total estimation of Spa Podebrady, Corp at the close.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format73 s., 5 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16684
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25328
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectinstruments of marketingeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectslužbycze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleNástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s.cze
dc.title.alternativeInstruments of marketing mix of the company Spa Poděbrady, Corp.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory