Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hynková, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce na téma Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s. se zabývá problematikou marketingového mixu a to zejména těmito nástroji - produkt, cena, distribuce, podpora prodeje, lidi, prostředí, proces, spolupráce, balíčky služeb a jejich programová specifikace. Cílem této práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s marketingovým mixem v rámci společnosti. Teoretická část vymezuje samotný marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. Druhá část se zabývá nástroji marketingového mixu, které Lázně Poděbrady, a.s. používají. V závěru tato práce obsahuje SWOT analýzu, dotazník spokojenosti klientů a celkové zhodnocení Lázní Poděbrad, a.s..

Popis

Klíčová slova

Marketing mix, instruments of marketing, services, Marketingový mix, marketingové nástroje, služby

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By