Publikace: Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Hynková, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce na téma Nástroje marketingového mixu společnosti Lázně Poděbrady, a.s. se zabývá problematikou marketingového mixu a to zejména těmito nástroji - produkt, cena, distribuce, podpora prodeje, lidi, prostředí, proces, spolupráce, balíčky služeb a jejich programová specifikace. Cílem této práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s marketingovým mixem v rámci společnosti. Teoretická část vymezuje samotný marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. Druhá část se zabývá nástroji marketingového mixu, které Lázně Poděbrady, a.s. používají. V závěru tato práce obsahuje SWOT analýzu, dotazník spokojenosti klientů a celkové zhodnocení Lázní Poděbrad, a.s..
Popis
Klíčová slova
Marketing mix, instruments of marketing, services, Marketingový mix, marketingové nástroje, služby