Publikace: SWOT analýza prodejní sítě hypermarketů Hypernova
Bakalářská práceNačítá se...
Datum
Autoři
Zamazal, Miloš
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Téma této bakalářské práce je „SWOT analýza prodejní sítě hypermarketů Hypernova‘‘. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První vymezuje základní tématické pojmy jako definice marketingu, marketingový systém řízení, poslání a cíle podniku, marketingová strategie, marketingové plánování a marketingová situační analýza. Druhá část charakterizuje prodejní síť hypermarketů Hypernova, zkoumá její pozici na trhu a postavení hypermarketů na českém trhu obecně, podává přehled o produktech a službách a analyzuje vnitřní a vnější situaci společnosti pomocí situační a SWOT analýzy.
The subject of this bachelor work is "SWOT analysis of Hypernova hypermarket sales network". The work is divided into theoretical and practical part. First clarify basic theme definitions like marketing definition, marketing operating system, company mission and objectives, marketing strategy, marketing planning and marketing situation analysis. Second part describes Hypernova hypermarket sales network, explores it's market position and hypermarket position on Czech market generally, provides it's products and customer service survey and analyses company internal and external situation in terms of marketing situation and SWOT analysis.
The subject of this bachelor work is "SWOT analysis of Hypernova hypermarket sales network". The work is divided into theoretical and practical part. First clarify basic theme definitions like marketing definition, marketing operating system, company mission and objectives, marketing strategy, marketing planning and marketing situation analysis. Second part describes Hypernova hypermarket sales network, explores it's market position and hypermarket position on Czech market generally, provides it's products and customer service survey and analyses company internal and external situation in terms of marketing situation and SWOT analysis.
Popis
Klíčová slova
Situation analysis, planning, operating systems, company objectives, SWOT, situační analýzy, Marketing, plánování, systémy řízení, podnikové cíle