Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
SWOT analýza prodejní sítě hypermarketů Hypernova

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorKuběnka, Michal
dc.contributor.authorZamazal, Miloš
dc.date.accepted2006
dc.date.accessioned2007-09-30T14:43:13Z
dc.date.available2007-09-30T14:43:13Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractTéma této bakalářské práce je „SWOT analýza prodejní sítě hypermarketů Hypernova‘‘. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První vymezuje základní tématické pojmy jako definice marketingu, marketingový systém řízení, poslání a cíle podniku, marketingová strategie, marketingové plánování a marketingová situační analýza. Druhá část charakterizuje prodejní síť hypermarketů Hypernova, zkoumá její pozici na trhu a postavení hypermarketů na českém trhu obecně, podává přehled o produktech a službách a analyzuje vnitřní a vnější situaci společnosti pomocí situační a SWOT analýzy.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor work is "SWOT analysis of Hypernova hypermarket sales network". The work is divided into theoretical and practical part. First clarify basic theme definitions like marketing definition, marketing operating system, company mission and objectives, marketing strategy, marketing planning and marketing situation analysis. Second part describes Hypernova hypermarket sales network, explores it's market position and hypermarket position on Czech market generally, provides it's products and customer service survey and analyses company internal and external situation in terms of marketing situation and SWOT analysis.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format61 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD15064
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25609
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectSituation analysiseng
dc.subjectplanningeng
dc.subjectoperating systemseng
dc.subjectcompany objectiveseng
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectsituační analýzycze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectplánovánícze
dc.subjectsystémy řízenícze
dc.subjectpodnikové cílecze
dc.thesis.degree-disciplineVeřejná ekonomika a správacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleSWOT analýza prodejní sítě hypermarketů Hypernovacze
dc.title.alternativeSWOT analysis of Hypernova hypermarket sales networkeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory