Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Virální marketing v podnikatelské sféře v České republice

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorFilipová, Jana
dc.contributor.authorNedomová, Tereza
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-10-13T09:04:47Z
dc.date.available2012-10-13T09:04:47Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na virální marketing v České republice. V první části je vysvětlení základních pojmů a několik, pro účely této práce, podstatných definic. Následuje vztah virálního marketingu a sociálních sítí. Nechybí Facebook a jeho využití při marketingové práci. Poslední část je věnována vyhodnocení efektivity virálního marketingu. Součástí práce jsou i konkrétní příklady virálního marketingu v praxi.cze
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on viral marketing in Czech Republic. There are definitions and explanations in first part of this work. It is followed by relation between viral marketing and social networks. There is also a Facebook and its use in marketing. The last part is devoted to evaluating efficiency of viral marketing. This work also includes concrete examples of viral marketing in practice.eng
dc.description.defenceStudentka prezentovala bakalářskou práci na téma Virální marketing v podnikatelské sféře v České republice. Zodpovězené otázky: Ukazatelé návratnosti investic. Jak se díváte na všudypřítomné vnucovací reklamy na internetu?cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format55 s., I-VI pří.cze
dc.format.extent946658 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26983cze
dc.identifier.stag16306cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/48649
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectvirální marketingcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectvirální kampaňcze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectreklamní kampaňcze
dc.subjectviral marketingeng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectviral campaigneng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectpropagationeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVirální marketing v podnikatelské sféře v České republicecze
dc.title.alternativeViral marketing in business sphere in Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
FilipovaJ_VirálníMarketing_TN_2012.pdf
Velikost:
98.73 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
NedomovaT_ViralniMarketing_JF_2012.pdf
Velikost:
924.47 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce