Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Virální marketing v podnikatelské sféře v České republice

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nedomová, Tereza

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce je zaměřena na virální marketing v České republice. V první části je vysvětlení základních pojmů a několik, pro účely této práce, podstatných definic. Následuje vztah virálního marketingu a sociálních sítí. Nechybí Facebook a jeho využití při marketingové práci. Poslední část je věnována vyhodnocení efektivity virálního marketingu. Součástí práce jsou i konkrétní příklady virálního marketingu v praxi.

Popis

Klíčová slova

virální marketing, internet, sociální sítě, Facebook, virální kampaň, média, reklamní kampaň, viral marketing, internet, social networks, Facebook, viral campaign, media, propagation

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By