Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení společnosti Korona s.r.o.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Markup, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V diplomové práci jsou definovány základní teoretické myšlenky o marketingovém řízení s hlavním důrazem kladeným na marketingový mix. Na základě hodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu, BCG matice, marketingového výzkumu a SWOT analýze jsou navrhnuty změny sloužící k posílení pozice na trhu a získání určité konkurenční výhody.

Popis

Klíčová slova

Marketing control, Marketing mix, Marketing research, products, prices, promotion, physical evidence, processes, BCG matrix, SWOT analysis, Marketingové řízení, Marketingový mix, Marketingový výzkum, produkty, Ceny, propagace, materiální prostředí, procesy, BCG matice, SWOT analýza

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By