Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení společnosti Korona s.r.o.

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorMarkup, Jan
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T07:19:47Z
dc.date.available2008-08-12T07:19:47Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractV diplomové práci jsou definovány základní teoretické myšlenky o marketingovém řízení s hlavním důrazem kladeným na marketingový mix. Na základě hodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu, BCG matice, marketingového výzkumu a SWOT analýze jsou navrhnuty změny sloužící k posílení pozice na trhu a získání určité konkurenční výhody.cze
dc.description.abstract-translatedIn this thesis there are defined and described elementary theoretical ideas about marketing business with the emphasis on marketing mix. Following the evaluation of each item of marketing mix, BCG matrix, marketing research and SWOT analysis there are suggested changes helping to intensify the position on market and to gain certain competitive advantage.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format104 s.cze
dc.format.extent1348019 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD18307
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29165
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.rights.physicalunitpráce není přístupnácze
dc.subjectMarketing controleng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectMarketing researcheng
dc.subjectproductseng
dc.subjectpriceseng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectphysical evidenceeng
dc.subjectprocesseseng
dc.subjectBCG matrixeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectMarketingový výzkumcze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectCenycze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmateriální prostředícze
dc.subjectprocesycze
dc.subjectBCG maticecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleAnalýza marketingového řízení společnosti Korona s.r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing control analysis in Korona Ltd. companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
MarkupJ_Analyza marketingoveho_JV_2008.pdf
Velikost:
1.29 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR