Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv diferencovaného CRM na proces uzavření a realizaci obchodního případu

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Gregorová, Šárka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá diferencovaným CRM a jeho dopadem na obchodní případy. Věnuje se též problematice segmentace zákazníků dle jejich hodnoty pro podnik. Praktická část je zaměřena na výzkum obchodního případu, zmapování vlivu diferencovaného CRM na jednotlivé činnosti obchodního případu pro vymezené skupiny zákazníků ve firmě ETA a. s.

Popis

Klíčová slova

zákazníci, CRM, obchodní případy, diferenciace zákazníků

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By