Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv diferencovaného CRM na proces uzavření a realizaci obchodního případu

Diplomová práce
dc.contributor.advisorBranská, Lenka
dc.contributor.authorGregorová, Šárka
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2008-04-03T09:58:54Z
dc.date.available2008-04-03T09:58:54Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractPráce se zabývá diferencovaným CRM a jeho dopadem na obchodní případy. Věnuje se též problematice segmentace zákazníků dle jejich hodnoty pro podnik. Praktická část je zaměřena na výzkum obchodního případu, zmapování vlivu diferencovaného CRM na jednotlivé činnosti obchodního případu pro vymezené skupiny zákazníků ve firmě ETA a. s.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format75 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD17906
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/28073
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectobchodní případycze
dc.subjectdiferenciace zákazníkůcze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemického a potravinářského průmyslucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programChemie a technická chemiecze
dc.titleVliv diferencovaného CRM na proces uzavření a realizaci obchodního případucze
dc.title.alternativeThe influence of differentional CRM for process of closing and realization of business casecze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory