Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
CSR concept from the marketing point of view

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kuběnka, Michal

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

This article deals with concept of corporate social responsibility (CSR) and compares it with standard marketing conception and later social marketing conception. This article presents new information about business to business (B2B) customer requirements but these requirements are also the indicators of CSR concept compliance. There is asked a question where is the border between corporate social responsibility concept and the social marketing concept.

Popis

Klíčová slova

corporate social responsibility, marketing concept, social marketing concept, CSR indicators

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By