Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorEhlová, Zuzanacze
dc.contributor.authorTuzová, Eva
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-09-14T04:43:05Z
dc.date.available2012-09-14T04:43:05Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s thesis deals with the value chain and the value network. On the basis of researches of various authors' works is in the first part explained the concept of customer value, its providing and maximization. Futhermore this work is focused on the value chain and the value network, their relationships and ties. Analysis of the value chain and strengthening of ties in it company reveals unused potentials and so achieves greater competitiveness in the market. The second part deals with marketing research cooperation of selected non-branded car services with subjects of the value network.eng
dc.description.defenceNarazila jste při výzkumu na bariéry spolupráce autoservisů se subjekty hodnotové sítě? V čem tyto bariéry spočívají? Bylo složité najít autoservisy, které by byly ochotni spolupracovat při výzkumu? Jakým způsobem jste zobecňovala závěry výzkumu?cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s., 8 s. příl.cze
dc.format.extent1732338 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.stag18184cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/47625
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectHodnota pro zákazníkacze
dc.subjecthodnotový managementcze
dc.subjecthodnotový řetězeccze
dc.subjecthodnotová síťcze
dc.subjectsubjekty hodnotové sítěcze
dc.subjectneznačkový autoserviscze
dc.subjectCustomer valuecze
dc.subjectvalue-based marketingcze
dc.subjectvalue chaincze
dc.subjectvalue networkcze
dc.subjectsubjects of value networkcze
dc.subjectnon-branded car servicescze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleSpolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítěcze
dc.title.alternativeCooperation of selected car services with subjects of the value networkeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
EhlovaZ_SpolupraceVybranych_ET_2012.pdf
Velikost:
27.17 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
TuzovaE_SpolupraceVybranych_ZE_2012.pdf
Velikost:
1.65 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce