Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Tuzová, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě.

Popis

Klíčová slova

Hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, hodnotová síť, subjekty hodnotové sítě, neznačkový autoservis, Customer value, value-based marketing, value chain, value network, subjects of value network, non-branded car services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By