Publikace: Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Tuzová, Eva
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě.
Popis
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, hodnotová síť, subjekty hodnotové sítě, neznačkový autoservis, Customer value, value-based marketing, value chain, value network, subjects of value network, non-branded car services