Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Etika reklamy a její vliv na mládež

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorDytrt, Zdeněkcze
dc.contributor.authorGuttenová, Martina
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:13:41Z
dc.date.available2014-06-19T10:13:41Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je rozbor etiky v reklamní činnosti. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá vymezením základních pojmů a historickým vývojem reklamy, posléze etikou a etikou reklamy, ale také problematikou regulace reklamy na našem území. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum reklamy a jejího vlivu na mládež, se zaměřením na online reklamu.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to analyze the ethics of advertising. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of basic concepts and the historical development of advertising, ethics and the ethics of advertising, and also the issue of advertising regulation in our country. The practical part is focused on research regarding advertising and its impact on youth, with a focus on online advertising.eng
dc.description.defenceCílem práce je analýza současného stavu reklamy z hlediska etiky. S přihlédnutím na zjištěný stav odůvodnění a navržení vhodných marketingových nástrojů vedoucích ke změně stavu a vzniku etické reklamy. Otázky: Sdělte vlastní názor na úroveň respondentů a k jakému názoru jak prosazovat etickou reklamu jste dospěla?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.cze
dc.format.extent1077825 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30207cze
dc.identifier.stag22689cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/55691
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectregulace reklamycze
dc.subjectetikacze
dc.subjectmorálkacze
dc.subjectAdvertisingcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectregulation of advertisingcze
dc.subjectethicscze
dc.subjectmoralitycze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleEtika reklamy a její vliv na mládežcze
dc.title.alternativeEthics of advertising and its influence on youtheng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
DytrtZ_EtikaReklamy_MG_2014.pdf
Velikost:
65.13 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
GuttenovaM_EtikaReklamy_ZD_2014.pdf
Velikost:
1.03 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce