Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Etika reklamy a její vliv na mládež

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Guttenová, Martina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Obsahem této bakalářské práce je rozbor etiky v reklamní činnosti. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá vymezením základních pojmů a historickým vývojem reklamy, posléze etikou a etikou reklamy, ale také problematikou regulace reklamy na našem území. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum reklamy a jejího vlivu na mládež, se zaměřením na online reklamu.

Popis

Klíčová slova

Reklama, marketing, regulace reklamy, etika, morálka, Advertising, marketing, regulation of advertising, ethics, morality

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By