Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Štolcová, Martina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Táto práca je zameraná na uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky. Teoretická časť predstavuje marketingovú logistiku ako činnosť vedúcu k uspokojovaniu zákazníkov a k podpore predaja. Druhá časť je zameraná na konkrétne využitie marketingovej logistiky vo vybraných podnikoch. Popisuje súčasný stav logistických činností a optimalizáciu zlučovania a koordinovania logistiky a marketingu.

Popis

Klíčová slova

marketing, logistics, marketing logistics, application, marketing, logistika, marketingová logistika, uplatnenie

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By