Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorKampf, Rudolfcze
dc.contributor.authorŠtolcová, Martina
dc.contributor.refereeMorkus, Jaroslavcze
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-07-15T22:44:10Z
dc.date.available2012-07-15T22:44:10Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractTáto práca je zameraná na uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky. Teoretická časť predstavuje marketingovú logistiku ako činnosť vedúcu k uspokojovaniu zákazníkov a k podpore predaja. Druhá časť je zameraná na konkrétne využitie marketingovej logistiky vo vybraných podnikoch. Popisuje súčasný stav logistických činností a optimalizáciu zlučovania a koordinovania logistiky a marketingu.slo
dc.description.abstract-translatedThis work is aimed at marketing logistics application in Czech republic companies. The theoretical part presents marketing logistics as an activity which leads to the customer satisfaction and to the sales support. The second part is aimed at practical use of marketing logistics in selected companies. The work describes the current state of logistics activities and optimizes consolidation and coordination logistics and marketing.eng
dc.description.defenceStudentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky: 1. Popište význam informačního systému pro logistická centra. 2. Uplatňuje se marketingová logistika také u průmyslových podniků?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format64 s.cze
dc.format.extent1630449 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26134cze
dc.identifier.stag16155cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46419
dc.language.isoslo
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná bez omezení od 4.5.2015cze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectlogisticseng
dc.subjectmarketing logisticseng
dc.subjectapplicationeng
dc.subjectmarketingslo
dc.subjectlogistikaslo
dc.subjectmarketingová logistikaslo
dc.subjectuplatnenieslo
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleUplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republikyslo
dc.title.alternativeMarketing logistics application in the Czech republic companieseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KampfR_Uplatneniemarketingovej_MŠ_2012.pdf
Velikost:
30.12 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_Uplatneniemarketingovej_MŠ_2012.pdf
Velikost:
30.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
ŠtolcovaM_Uplatneniemarketingovej_RK_2012.pdf
Velikost:
1.55 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce