Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Honková, Anna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje seznámení s vybraným hotelem. Dochází k zhodnocení současné situace hotelu vůči konkurenci. Závěr práce popisuje možné návrhy na budoucí rozvoj hotelu. Rozsah práce koresponduje s osnovami.

Popis

Klíčová slova

marketing, segmentace trhu, marketingový mix, hotelnictví, konkurenční analýza, SWOT analýza, marketing, market segmentation, marketing mix, hotel industry, competitive analysis, SWOT analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By