Publikace: Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Honková, Anna
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje seznámení s vybraným hotelem. Dochází k zhodnocení současné situace hotelu vůči konkurenci. Závěr práce popisuje možné návrhy na budoucí rozvoj hotelu. Rozsah práce koresponduje s osnovami.
Popis
Klíčová slova
marketing, segmentace trhu, marketingový mix, hotelnictví, konkurenční analýza, SWOT analýza, marketing, market segmentation, marketing mix, hotel industry, competitive analysis, SWOT analysis