Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorHonková, Anna
dc.date.accepted2019-05-29
dc.date.accessioned2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.available2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-30
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje seznámení s vybraným hotelem. Dochází k zhodnocení současné situace hotelu vůči konkurenci. Závěr práce popisuje možné návrhy na budoucí rozvoj hotelu. Rozsah práce koresponduje s osnovami.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the marketing analysis of the company and its competition. Specifications of customer´s properties and requirements. Based on the findings of the proposed marketing strategy. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains an introduction to the basic concepts associated with the issue. It describes the importance of marketing, market segmentation, marketing mix utilities and competitive analysis. Second part includes an introduction to a selected hotel. The current situation of the hotel against the competition is evaluated. The end of this bachelor thesis describes possible suggestions for future development of the hotel. The range of the work answers to the syllabus.eng
dc.description.defenceStudentka nejprve v rámci prezentace představila komisi svou bakalářskou práci Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku. Cílem práce bylo provedení analýzy podniku a jeho konkurence. Specifikovat vlastností zákazníků a jejich požadavky. Na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingovou strategii. Dále studentka odpověděla na otázky vedoucí práce, které jsou uvedené v posudku: 1.Uveďte, na základě čeho jste vybírala kritéria pro hodnocení konkurentů. 2.Z jakého důvodu jste zahrnula do porovnání i Orea Hotel Voroněž, když uvádíte, že jeho klientela upřednostňuje umístění (v centru města) odlišné od umístění ostatních zkoumaných hotelů?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format69 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39660
dc.identifier.stag36333
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73245
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjecthotelnictvícze
dc.subjectkonkurenční analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjecthotel industryeng
dc.subjectcompetitive analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing analysis of current situation and proposal of strategy for development of chosen companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
HonkovaA_MarketingovaAnalyza_KK_2019.pdf
Velikost:
1.46 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaStrategie_AH_2019.pdf
Velikost:
207.33 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce