Publikace: Nové trendy e-commerce
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Vlasáková, Kristýna
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována současným trendům rozvoje e-commerce. První část práce objasňuje základní pojmy týkající se e-komerce, zejména vymezení pojmů e-commerce, e-business a elektronický obchod. Další část práce je zaměřena na samotné trendy elektronického obchodování, mezi které patří fenomény sociální nakupování a mobilní obchodování, které nastalo s rozvojem tzv. "smartphone". Neméně známými trendy v oblasti internetového obchodu jsou slevové portály a e-shopy zaměřené na jeden produkt. S oblastí e-komerce úzce souvisí internetový marketing. V práci jsou zmíněny trendy internetové reklamy a vysvětleno, jak fungují. Praktickou částí bakalářské práce je vytvoření podkladů pro část elektronického kurzu Elektronický obchod s názvem "Nové trendy e-commerce".
Popis
Klíčová slova
e-komerce, e-byznys, m-komerce, elektronický obchod, sociální nakupování, responzivní web design, internetový marketing, e-commerce, e-business, m-commerce, electronic shop, social shopping, responsive web design, internet marketing