Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nové trendy e-commerce

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vlasáková, Kristýna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována současným trendům rozvoje e-commerce. První část práce objasňuje základní pojmy týkající se e-komerce, zejména vymezení pojmů e-commerce, e-business a elektronický obchod. Další část práce je zaměřena na samotné trendy elektronického obchodování, mezi které patří fenomény sociální nakupování a mobilní obchodování, které nastalo s rozvojem tzv. "smartphone". Neméně známými trendy v oblasti internetového obchodu jsou slevové portály a e-shopy zaměřené na jeden produkt. S oblastí e-komerce úzce souvisí internetový marketing. V práci jsou zmíněny trendy internetové reklamy a vysvětleno, jak fungují. Praktickou částí bakalářské práce je vytvoření podkladů pro část elektronického kurzu Elektronický obchod s názvem "Nové trendy e-commerce".

Popis

Klíčová slova

e-komerce, e-byznys, m-komerce, elektronický obchod, sociální nakupování, responzivní web design, internetový marketing, e-commerce, e-business, m-commerce, electronic shop, social shopping, responsive web design, internet marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By