Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nové trendy e-commerce

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorBílková, Renátacze
dc.contributor.authorVlasáková, Kristýna
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:19:08Z
dc.date.available2014-06-19T10:19:08Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována současným trendům rozvoje e-commerce. První část práce objasňuje základní pojmy týkající se e-komerce, zejména vymezení pojmů e-commerce, e-business a elektronický obchod. Další část práce je zaměřena na samotné trendy elektronického obchodování, mezi které patří fenomény sociální nakupování a mobilní obchodování, které nastalo s rozvojem tzv. "smartphone". Neméně známými trendy v oblasti internetového obchodu jsou slevové portály a e-shopy zaměřené na jeden produkt. S oblastí e-komerce úzce souvisí internetový marketing. V práci jsou zmíněny trendy internetové reklamy a vysvětleno, jak fungují. Praktickou částí bakalářské práce je vytvoření podkladů pro část elektronického kurzu Elektronický obchod s názvem "Nové trendy e-commerce".cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on current trends in the development of e-commerce. First,I focus on the basic concepts of e-commerce, especially the definitions e-commerce, e-business and e-shop. Another part of the thesis is focused on the actual trends of electronic commerce, including the phenomena of social shopping and mobile commerce,which occurred with the development of so called "smartphone". Equally well-known trends in internet shop are discount portal sande - commerce focused on one product. With an area of e-commerce is closely related to internet marketing. The thesis mentiones trends of Internet advertising and explains how they work. The practical part of the thesisis the creation of electronic documents for the course E-commerce entitled "New trends in e-commerce".eng
dc.description.defenceStudentka představila komisi obsah své bakalářské práce na téma Nové trendy e-commerce. Komise položila otázky: Proč práce neobsahuje G2B? Co je G2B? Studentka reagovala pohotově.cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format48 s.cze
dc.format.extent1455202 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30556cze
dc.identifier.stag21922cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56575
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjecte-komercecze
dc.subjecte-byznyscze
dc.subjectm-komercecze
dc.subjectelektronický obchodcze
dc.subjectsociální nakupovánícze
dc.subjectresponzivní web designcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjecte-businesscze
dc.subjectm-commercecze
dc.subjectelectronic shopcze
dc.subjectsocial shoppingcze
dc.subjectresponsive web designcze
dc.subjectinternet marketingcze
dc.thesis.degree-disciplineRegionální a informační managementcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.titleNové trendy e-commercecze
dc.title.alternativeNew trends of e-commerceeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_NoveTrendyEcommerce_KVlasakova_2014.pdf
Velikost:
48.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
VlasakovaK_NoveTrendy_RB_2014.pdf
Velikost:
1.39 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce