Publikace: Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Víšková, Kateřina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu RScom CZ s.r.o. Tento návrh bude sestaven na základě stávající situace firmy a vlivech marketingového prostředí.
První částí této práce je teoretické vymezení pojmů a nástrojů, používaných při tvorbě strategie. Nejobsáhlejší je část analytická. Zde jsou zpracovány analýzy mikro a makro prostředí a analýza SWOT. V závěru práce je proveden návrh možných budoucích strategií této společnosti, které jsou sestaveny na základě podkladů provedených analýz.
Popis
Klíčová slova
marketing, analýza makroprostředí, analýza mikroprostředí, SWOT analýzy, marketingová komunikace, marketingová strategie, marketing, macro environment analysis, micro environment analysis, SWOT analysis, marketing communication, marketing strategy