Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Víšková, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu RScom CZ s.r.o. Tento návrh bude sestaven na základě stávající situace firmy a vlivech marketingového prostředí. První částí této práce je teoretické vymezení pojmů a nástrojů, používaných při tvorbě strategie. Nejobsáhlejší je část analytická. Zde jsou zpracovány analýzy mikro a makro prostředí a analýza SWOT. V závěru práce je proveden návrh možných budoucích strategií této společnosti, které jsou sestaveny na základě podkladů provedených analýz.

Popis

Klíčová slova

marketing, analýza makroprostředí, analýza mikroprostředí, SWOT analýzy, marketingová komunikace, marketingová strategie, marketing, macro environment analysis, micro environment analysis, SWOT analysis, marketing communication, marketing strategy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By