Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorČáp, Jiří
dc.contributor.authorVíšková, Kateřina
dc.date.accepted2013
dc.date.accessioned2013-07-20T01:55:43Z
dc.date.available2013-07-20T01:55:43Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu RScom CZ s.r.o. Tento návrh bude sestaven na základě stávající situace firmy a vlivech marketingového prostředí. První částí této práce je teoretické vymezení pojmů a nástrojů, používaných při tvorbě strategie. Nejobsáhlejší je část analytická. Zde jsou zpracovány analýzy mikro a makro prostředí a analýza SWOT. V závěru práce je proveden návrh možných budoucích strategií této společnosti, které jsou sestaveny na základě podkladů provedených analýz.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis deals with a marketing strategy plan for the company RScom-CZ s.r.o. The plan is developed on the basis of the current situation of the company and the influences of the marketing environment on it. Firstly, the terms and instruments used in strategy development are outlined in the theoretical part of the work. Secondly, in the practical part, analyses of the micro and macro environment and a SWOT analysis are elaborated. Therefore, this is the most extensive chapter of the thesis. Lastly, in the concluding part of the work, a proposition of the possible future strategies for the company based on the results of the analysis is proposed.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. Studentka odpověděla na otázku předsedy komise: Sumarizujte marketingové návrhy, které obsahuje Vaše práce?cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format72 s., 2 s. obr. příl.cze
dc.format.extent2533998 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD28460cze
dc.identifier.stag21694cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/52355
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectanalýza makroprostředícze
dc.subjectanalýza mikroprostředícze
dc.subjectSWOT analýzycze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmacro environment analysiseng
dc.subjectmicro environment analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleNávrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing strategy plan proposal for RScom-CZ s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
CapJ_NavrhMarketingove_KV_2013.pdf
Velikost:
81.73 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
ViskovaK_NavrhMarketingove_JC_2013.pdf
Velikost:
2.42 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce