Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Kvalita servisních služeb ve firmě Škoda Auto, a.s.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Ubralová, Helena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Definice služeb a marketingu služeb, přehled norem v automobilovém průmyslu, analýza marketingových nástrojů souvisejících se spokojeností zákazníků ve firmě Škoda Auto, a.s. Aplikace indexu spokojenosti zákazníků se znaky služeb, použití statistických metod - regresní model, Spearmanův a Pearsonův koeficient korelace, analýza rozptylu.

Popis

Klíčová slova

normy ISO, servis, marketing služeb, Spokojenost, zákazníci, ŠKODA AUTO, a.s., Kvalita

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By