Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorPanuš, Jancze
dc.contributor.authorSecká, Marika
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-16T00:02:07Z
dc.date.available2013-09-16T00:02:07Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractPráce je věnována problematice sociálních sítí se zaměřením na Facebook a jeho využití k marketingovým účelům. Vysvětluje princip virálního marketingu. Obsahuje výčet metod, které mohou společnosti v rámci svých marketingových aktivit realizovat, s nimi spojené výhody a nevýhody. Nedílnou součástí práce jsou konkrétní příklady firem prezentujících se na Facebooku.cze
dc.description.abstract-translatedThe work deals with an issue of social networks with a focus on Facebook and its use for marketing purposes. It explains the principles of viral marketing. It also contains a list of methods that companies can use in their marketing activities, and the associated advantages and disadvantages. Specific examples of companies represented on Facebook are an integral part of this work.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl popis marketingu na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené komisí: 1. Podle jakých závěrů ve své práci jste zhodnotila uvedené výhody a nevýhody? 2. Uvedla jste ve své práci také ekonomická hodnocení firem?cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format51 s.cze
dc.format.extent1863994 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD29440cze
dc.identifier.stag19799cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53655
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectfacebookcze
dc.subjectvirální marketingcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectfacebookeng
dc.subjectviral marketingeng
dc.subjectinterneteng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebookcze
dc.title.alternativeMarketing on social networks with a focus on Facebookeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PanusJ_MarketingSocialnich_MS_2013.pdf
Velikost:
69.73 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SeckaM_MarketingSocialnich_JP_2013.pdf
Velikost:
1.78 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce