Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Secká, Marika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je věnována problematice sociálních sítí se zaměřením na Facebook a jeho využití k marketingovým účelům. Vysvětluje princip virálního marketingu. Obsahuje výčet metod, které mohou společnosti v rámci svých marketingových aktivit realizovat, s nimi spojené výhody a nevýhody. Nedílnou součástí práce jsou konkrétní příklady firem prezentujících se na Facebooku.

Popis

Klíčová slova

marketing, sociální sítě, facebook, virální marketing, internet, marketing, social networks, facebook, viral marketing, internet

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By