Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Význam marketingu pro výrobní podnik

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorLinda, Bohdan
dc.contributor.authorIllichmannová, Hana
dc.contributor.refereeBrodský, Zdeněk
dc.date.accepted2020-07-01
dc.date.accessioned2020-07-08T10:48:51Z
dc.date.available2020-07-08T10:48:51Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-06-27
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na význam marketingu pro výrobní podniky. Soustředí se na zjištění informací, zda marketing napomáhá k určování výrobního programu. Zabývá se shromažďováním poznatků, jakým způsobem a do jaké míry je brán ohled na přání a potřeby zákazníků při definování produktu, tvorbě jeho ceny a formy distribuce a propagace.cze
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on the importance of marketing for manufacturing companies. It focuses on finding out whether marketing helps identify the production program. It deals with gaining knowledge about how and to what extent customers' wishes and needs are taken into account when defining a product, creating its price and form of distribution and promotion.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Význam marketingu pro výrobní podnik Otázka dle posudku vedoucího diplomové práce: Který z vámi analyzovaných podniků, dle Vašeho názoru, nejlépe využívá prostředky marketingu v rámci svých možností? Otázka dle posudku oponenta diplomové práce: Mohla byste podrobněji specifikovat svá doporučení sledovaným podnikům? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s.
dc.identifier.stag36774
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75720
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rights1. část práce je přístupná bez omezení, 2. část bude přístupná od 01.07.2023cze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectanalysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVýznam marketingu pro výrobní podnikcze
dc.title.alternativeThe importance of marketing for a manufacturing companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Načítá se...
Náhled
Název:
IllichmannovaH_VyznamMarketinguProVyrobniPodnik_BL_1cast_2019.pdf
Velikost:
1.35 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce - 1. část
Načítá se...
Náhled
Název:
IllichmannovaH_VyznamMarketinguProVyrobniPodnik_BL_2cast_2019.pdf
Velikost:
525.39 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce - 2. část
Načítá se...
Náhled
Název:
Illichmannova.pdf
Velikost:
397.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Formulář Odložení zveřejnění závěrečné práce nebo její části
Načítá se...
Náhled
Název:
LindaB_VyznamMarketingu_HI_2019.pdf
Velikost:
835.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BrodskyZ_VyznamMarketingu_HI_2020.pdf
Velikost:
352.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce