Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Význam marketingu pro výrobní podnik

Diplomová práceopen access

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce je zaměřena na význam marketingu pro výrobní podniky. Soustředí se na zjištění informací, zda marketing napomáhá k určování výrobního programu. Zabývá se shromažďováním poznatků, jakým způsobem a do jaké míry je brán ohled na přání a potřeby zákazníků při definování produktu, tvorbě jeho ceny a formy distribuce a propagace.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, zákazník, výzkum, analýza, marketing, marketing mix, product, price, distribution, promotion, customer, research, analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By