Publikace: Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Klosová, Jana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti.
Popis
Klíčová slova
Marketingové řízení, Marketingová komunikace, Situační analýza, Marketingová strategie, Marketing control, Marketing communication, Situation analysis, Marketing strategy