Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorŠatera, Karel
dc.contributor.authorKlosová, Jana
dc.date.accepted2010
dc.date.accessioned2010-10-01T16:15:25Z
dc.date.available2010-10-01T16:15:25Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedWork focuses on the current situation in company Lázně Velichovky a.s. aspects of marketing management. The content of bachelor thesis is the theoretical part contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work deals with marketing management in the company Lázně Velichovky a.s. Goal is by creating a situation analysis to assess the current situation in society and proposals for improving marketing management in the company.eng
dc.description.defenceStudentka prezentovala svoji práci. Cílem byla analýza marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. a následné zhodnocení a doporučení do budoucna.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format51 s.cze
dc.format.extent1801097 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD23107
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/37458
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectSituační analýzacze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectMarketing controleng
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectSituation analysiseng
dc.subjectMarketing strategyeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s.cze
dc.title.alternativeMarketing control of Lázně Velichovky a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KlosovaJ_Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s._KŠ_2010.pdf
Velikost:
1.72 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
SATERAK_marketingovéřízení_JK_2010.pdf
Velikost:
30.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format