Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorJabulková, Eva
dc.contributor.refereeBezděka, Karelcze
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-07-15T22:41:24Z
dc.date.available2012-07-15T22:41:24Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou veletrhů a výstav jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. Je zde analyzován vývoj výstavnictví na českém trhu, dále je pak proveden výzkum zájmu o účast na výstavách a veletrzích z pohledu vystavovatelů, konkrétně stavebních společností, a také z pohledu pořadatelů. V práci je zpracována situační analýza společnosti PSJ, a.s. a vytvořen konkrétní plán účasti této společnosti na veletrhu.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the definition of fairs and exhibitions which are considered as one of tools of marketing communication. Development of exhibitions in the Czech market is analysed there. Furthermore a research of interest is made, aimed at the specific degree of participation at trade fairs and exhibitions from exhibitors´ and organizers´ point of view. The thesis is focused primarily on building companies. Situational analysis of PSJ, a.s. is invented and the specific procedure how the company might participate at exhibition, is created.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem diplomové práce. Cílem práce bylo posouzení výstav a veletrhů v marketingové komunikaci firem s aplikací poznatků do komunikační strategie konkrétního podnikatelského subjektu. Komise byla seznámena s výsledky dotazníkového šetření. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Jaká by měla být četnost účasti firmy na veletrhu během určitého časového úseku? 2. Jaký význam je přiřazován doprovodným programům a v čem se zásadně projevuje jejich účinnost? 3. Společnost PSJ, a.s. rozvíjí svoji činnost také v zahraničí. V čem by se lišila příprava a vlastní organizace zahraničního veletrhu oproti tuzemsku?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format108 s., 16 s. příl.cze
dc.format.extent5196243 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26142cze
dc.identifier.stag16137cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/45900
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.4.2013cze
dc.subjectvýstavycze
dc.subjectveletrhycze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectPSJcze
dc.subjectfaireng
dc.subjectexhibitioneng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVýstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.cze
dc.title.alternativeFairs and exhibitions as the marketing tool in the building company called PSJ, a.s.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_VystavyVeletrhy_EJ_2012.pdf
Velikost:
59.05 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
BezdekaK_VystavyVeletrhy_EJ_2012.pdf
Velikost:
634.18 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
JabulkovaE_VystavyVeletrhy_JV_2012.pdf
Velikost:
4.96 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce