Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jabulková, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou veletrhů a výstav jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. Je zde analyzován vývoj výstavnictví na českém trhu, dále je pak proveden výzkum zájmu o účast na výstavách a veletrzích z pohledu vystavovatelů, konkrétně stavebních společností, a také z pohledu pořadatelů. V práci je zpracována situační analýza společnosti PSJ, a.s. a vytvořen konkrétní plán účasti této společnosti na veletrhu.

Popis

Klíčová slova

výstavy, veletrhy, marketingová komunikace, PSJ, fair, exhibition, marketing communication

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By