Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingového komunikačního mixu pro Českou poštu, s.p.

Diplomová práce
dc.contributor.advisorŠvadlenka, Libor
dc.contributor.authorLamberty, Petra
dc.contributor.refereeSopuchová, Jana
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:07:21Z
dc.date.available2007-09-30T14:07:21Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractČeská pošta, s.p. jako podnik, který není dotován státem a pohybuje se z části na trhu, který není regulován, musí stejně jako jiné firmy věnovat značnou pozornost marketingovým aktivitám. Mezi tyto aktivity patří také marketingový komunikační mix. Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami a komunikačním mixem obecně a současně analýzou těchto aktivit, jak jsou aplikovány v rámci České pošty, s.p.. Cílem diplomové práce je návrh nového marketingového komunikačního mixu české pošty, s.p. a jeho následné ekonomické zhodnocení.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format76 s., 8 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16822
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/24912
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectnástrojecze
dc.subjectreklamní kampaněcze
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleNávrh marketingového komunikačního mixu pro Českou poštu, s.p.cze
dc.title.alternativeProject of marketing communication mix for Czech post, state enterpriseeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory