Publikace: Návrh marketingového komunikačního mixu pro Českou poštu, s.p.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Lamberty, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Česká pošta, s.p. jako podnik, který není dotován státem a pohybuje se z části na trhu, který není regulován, musí stejně jako jiné firmy věnovat značnou pozornost marketingovým aktivitám. Mezi tyto aktivity patří také marketingový komunikační mix. Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami a komunikačním mixem obecně a současně analýzou těchto aktivit, jak jsou aplikovány v rámci České pošty, s.p.. Cílem diplomové práce je návrh nového marketingového komunikačního mixu české pošty, s.p. a jeho následné ekonomické zhodnocení.
Popis
Klíčová slova
komunikační mix, Marketingový mix, nástroje, reklamní kampaně