Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingového komunikačního mixu pro Českou poštu, s.p.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Lamberty, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Česká pošta, s.p. jako podnik, který není dotován státem a pohybuje se z části na trhu, který není regulován, musí stejně jako jiné firmy věnovat značnou pozornost marketingovým aktivitám. Mezi tyto aktivity patří také marketingový komunikační mix. Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami a komunikačním mixem obecně a současně analýzou těchto aktivit, jak jsou aplikovány v rámci České pošty, s.p.. Cílem diplomové práce je návrh nového marketingového komunikačního mixu české pošty, s.p. a jeho následné ekonomické zhodnocení.

Popis

Klíčová slova

komunikační mix, Marketingový mix, nástroje, reklamní kampaně

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By