Publikace: Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Valda, Milan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem internetových nástrojů, které se dají využít komerčně, a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace.
Popis
Klíčová slova
Internet, web sites, company communication, web presentation, E-commerce, business on the Internet, Internet, internetové stránky, firemní komunikace, webové prezentace, internetový marketing, E-commerce, podnikání na internetu