Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Valda, Milan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem internetových nástrojů, které se dají využít komerčně, a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace.

Popis

Klíčová slova

Internet, web sites, company communication, web presentation, E-commerce, business on the Internet, Internet, internetové stránky, firemní komunikace, webové prezentace, internetový marketing, E-commerce, podnikání na internetu

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By