Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorHolá, Jana
dc.contributor.authorValda, Milan
dc.date.accepted2009
dc.date.accessioned2009-07-03T07:27:03Z
dc.date.available2009-07-03T07:27:03Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractTato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem internetových nástrojů, které se dají využít komerčně, a věnuje se metodice tvorby úspěšné firemní webové prezentace.cze
dc.description.abstract-translatedThis paper is engaging with illumination of meaning web presentation in compa-ny. The main task of this paper is proposal and implementation web presentation within Public Relations activities. The paper is concerning themes like Internet marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Furthermore is engaging with description Internet tools, technologies and metodology of creation successful firm web presentation.eng
dc.description.departmentKatedra informačních technologiícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format76 s.cze
dc.format.extent1299643 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD20807
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33486
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectInterneteng
dc.subjectweb siteseng
dc.subjectcompany communicationeng
dc.subjectweb presentationeng
dc.subjectE-commerceeng
dc.subjectbusiness on the Interneteng
dc.subjectInternetcze
dc.subjectinternetové stránkycze
dc.subjectfiremní komunikacecze
dc.subjectwebové prezentacecze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectE-commercecze
dc.subjectpodnikání na internetucze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programInformační technologiecze
dc.titleVyužití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relationcze
dc.title.alternativeUse website as a tool for Public Relations activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
ValdaM_Webové prezentace_JH_2009.pdf
Velikost:
1.24 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
HolaJ_Vyuziti webove_MV_2009.pdf
Velikost:
110.81 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
ValdaM_Webové prezentace_JH_prilohy_2009.zip
Velikost:
910.43 KB
Formát:
Unknown data format