Publikace: Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Vašíčková, Věra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.
Popis
Klíčová slova
spokojenost, Česká pošta, s.p., zákazníci, poštovní služby, dotazník, satisfaction, Česká pošta, s.p., customers, postal services, questionnaire