Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vašíčková, Věra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.

Popis

Klíčová slova

spokojenost, Česká pošta, s.p., zákazníci, poštovní služby, dotazník, satisfaction, Česká pošta, s.p., customers, postal services, questionnaire

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By