Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKomárková, Jitka
dc.contributor.authorJílková, Tereza
dc.date.accepted2021-06-01
dc.date.accessioned2021-06-07T08:45:50Z
dc.date.available2021-06-07T08:45:50Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-30
dc.description.abstractTato práce je věnována systému pro řízení vztahu se zákazníky, zaměřuje se na vysvětlení principů tohoto systému a požadavků na něj. Zabývá se CRM strategií ve střední firmě, která se věnuje výrobě a prodeji koloběžek. Ve zvolené firmě jsou popsány stávající vize a cíle podniku a zhodnocen CRM systém. Dále se práce věnuje návrhu na zlepšení daného systému a lepší využití informací o zákaznících.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the concept of CRM system, especially with explaining the principles of this system and its requirements. It handles CRM strategy in a medium company, which is manufacturing and selling scooters. There are described visions and goals in the chosen company and there is also evaluation of their CRM system. Further this thesis deals with suggestion of improvement of the system and better utilization of customer information.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo středí firmu. Cílem práce je na příkladu zvolené firmy a jejího strategického cíle stanovit priority informační strategie a specifikovat požadavky na nový CRM systém firmy. Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Která z navržených doporučení považujete z hlediska řízení vztahu se zákazníky za nejvýznamnější? Otázka od komise: 1. Jak jste spočítala dobu splácení a náklady na pořízení? PEST analýza zahrnuje interní faktory, nikoliv vlivy z makroprostředí, chybí analýza podnikových zdrojů, takže SWOT analýza nezahrnuje plně relevantní zjištění a v příležitostech jsou uvedeny silné stránky. Informační strategie není popsána v návaznosti na CRM, což se projevuje ve specifikaci požadavků na CRM systém. V BP se objevují gramatické chyby a neúplná citace zákonů. V rámci rozpravy studentka nevysvětlila výpočet doby návratnosti, ani neupřesnila zařazení posuzovaných faktorů v jednotlivých analýzách. Komise posoudila bakalářskou práci, prezentaci a odpovědi na položené otázky a shodla se na hodnocení obhajoby BP stupně E.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s.
dc.identifier.stag40896
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77548
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkycze
dc.subjectCRM systémcze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectCRM sytemeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleSpecifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmucze
dc.title.alternativeSpecification of requirements on CRM system for small or medium companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
JilkovaT_SpecifikacePozadavku_JK_2021.pdf
Velikost:
774.94 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KomarkovaJ_SpecifikacePozadavku_TJ_2021.pdf
Velikost:
300.8 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce