Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jílková, Tereza

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce je věnována systému pro řízení vztahu se zákazníky, zaměřuje se na vysvětlení principů tohoto systému a požadavků na něj. Zabývá se CRM strategií ve střední firmě, která se věnuje výrobě a prodeji koloběžek. Ve zvolené firmě jsou popsány stávající vize a cíle podniku a zhodnocen CRM systém. Dále se práce věnuje návrhu na zlepšení daného systému a lepší využití informací o zákaznících.

Popis

Klíčová slova

řízení vztahu se zákazníky, CRM systém, zákazníci, konkurence, customer relationship management, CRM sytem, customers, competition

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By