Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zavádění nových výrobků na trh ve společnosti Elmet, s.r.o.

Diplomová práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorKrálová, Lucie
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:26:03Z
dc.date.available2007-09-30T14:26:03Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractPrvní část diplomové práce popisuje teoretickou stránku podstaty marketingového přístupu, vymezení základních pojmů, charakteristiku výrobku (jeho vrstvy a druhy), marketingové mikroprostředí a makroprostředí podniku. Dalšími tématy jsou inovační politika, která zahrnuje pojmy jako inovace, inovační strategie, inovační podněty a životní cyklus výrobku s jeho jednotlivými fázemi. Druhá část práce popisuje skutečnou situaci společnosti Elmet, s. r. o., její charakteristiku, produkty a služby, marketingové mikroprostředí (do něhož patří i zaměstnanci, dodavatelé, trhy, zákazníci a konkurence) a marketingové makroprostředí (vnější prostředí s novými příležitostmi, ale i hrozbami). Analyzuje firmu pomoci tzv. SWOT analýzy. Dále se zabývá marketingovým výzkumem a životním cyklem jednoho z výrobků firmy Elmet, s.r.o..cze
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I describe a theoretical aspect of marketing stance, defining of primary ideas, characterization of product (layers, kinds) and marketing inside and outside environment. The next topic are innovational policy, which includes ideas as innovation, innovational strategy, innovational incentives and living cycle of products. The second part of thesis describes the real situasion of Elmet, s. r. o.. This part desribes characterization of company, its products and servises, marketing inside environment (employees, suppliers, markets, customers, rivals) and marketing outsice environment. This part analyses company with SWOT analysis and desribes living cycle of one product from company Elmet, s. r. o..eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format86 s., 20 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16688
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25325
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectInovationeng
dc.subjectproductseng
dc.subjectmarketing inside and outside environmenteng
dc.subjectinnovational policyeng
dc.subjectvýrobkycze
dc.subjectmarketingové mikroprostředícze
dc.subjectmarketingové makroprostředícze
dc.subjectinovační politikacze
dc.subjectInovacecze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleZavádění nových výrobků na trh ve společnosti Elmet, s.r.o.cze
dc.title.alternativeMisguiding of new products at the market in the company Elmet, s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory