Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zavádění nových výrobků na trh ve společnosti Elmet, s.r.o.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Králová, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

První část diplomové práce popisuje teoretickou stránku podstaty marketingového přístupu, vymezení základních pojmů, charakteristiku výrobku (jeho vrstvy a druhy), marketingové mikroprostředí a makroprostředí podniku. Dalšími tématy jsou inovační politika, která zahrnuje pojmy jako inovace, inovační strategie, inovační podněty a životní cyklus výrobku s jeho jednotlivými fázemi. Druhá část práce popisuje skutečnou situaci společnosti Elmet, s. r. o., její charakteristiku, produkty a služby, marketingové mikroprostředí (do něhož patří i zaměstnanci, dodavatelé, trhy, zákazníci a konkurence) a marketingové makroprostředí (vnější prostředí s novými příležitostmi, ale i hrozbami). Analyzuje firmu pomoci tzv. SWOT analýzy. Dále se zabývá marketingovým výzkumem a životním cyklem jednoho z výrobků firmy Elmet, s.r.o..

Popis

Klíčová slova

Inovation, products, marketing inside and outside environment, innovational policy, výrobky, marketingové mikroprostředí, marketingové makroprostředí, inovační politika, Inovace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By