Publikace: Zavádění nových výrobků na trh ve společnosti Elmet, s.r.o.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Králová, Lucie
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část diplomové práce popisuje teoretickou stránku podstaty marketingového přístupu, vymezení základních pojmů, charakteristiku výrobku (jeho vrstvy a druhy), marketingové mikroprostředí a makroprostředí podniku. Dalšími tématy jsou inovační politika, která zahrnuje pojmy jako inovace, inovační strategie, inovační podněty a životní cyklus výrobku s jeho jednotlivými fázemi. Druhá část práce popisuje skutečnou situaci společnosti Elmet, s. r. o., její charakteristiku, produkty a služby, marketingové mikroprostředí (do něhož patří i zaměstnanci, dodavatelé, trhy, zákazníci a konkurence) a marketingové makroprostředí (vnější prostředí s novými příležitostmi, ale i hrozbami). Analyzuje firmu pomoci tzv. SWOT analýzy. Dále se zabývá marketingovým výzkumem a životním cyklem jednoho z výrobků firmy Elmet, s.r.o..
Popis
Klíčová slova
Inovation, products, marketing inside and outside environment, innovational policy, výrobky, marketingové mikroprostředí, marketingové makroprostředí, inovační politika, Inovace