Publikace: Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Jílková, Kateřina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO
s.r.o. V první části jsou vymezeny základní pojmy a souvislosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky včetně popisu informačních systémů CRM (Customer Relationship Management = řízení vztahů se zákazníky). Zkratka CRM bývá chápána jako strategie podniku zaměřená na budování vztahů se zákazníky a zároveň také jako informační systém zahrnující činnosti pro správu zákaznických dat. Bakalářská práce je tedy zaměřena na obě pojetí možného chápání CRM. Druhá část práce navazuje na teoretickou část a zahrnuje analýzu CRM ve společnosti PRO-BIO s.r.o. z pohledu strategie firmy i využití informačních systémů CRM. Tato analýza odhalila určité problémy a nedostatky, na které by se firma měla zaměřit při svém úsilí zlepšovat vztahy se zákazníky.
Popis
Klíčová slova
Customer relationhip management, information system CRM, PRO-BIO Ltd