Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorMachač, Otakarcze
dc.contributor.authorJílková, Kateřina
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-09-27T10:34:41Z
dc.date.available2015-09-27T10:34:41Z
dc.date.embargo2035-07-16cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o. V první části jsou vymezeny základní pojmy a souvislosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky včetně popisu informačních systémů CRM (Customer Relationship Management = řízení vztahů se zákazníky). Zkratka CRM bývá chápána jako strategie podniku zaměřená na budování vztahů se zákazníky a zároveň také jako informační systém zahrnující činnosti pro správu zákaznických dat. Bakalářská práce je tedy zaměřena na obě pojetí možného chápání CRM. Druhá část práce navazuje na teoretickou část a zahrnuje analýzu CRM ve společnosti PRO-BIO s.r.o. z pohledu strategie firmy i využití informačních systémů CRM. Tato analýza odhalila určité problémy a nedostatky, na které by se firma měla zaměřit při svém úsilí zlepšovat vztahy se zákazníky.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with customer relationship management in PRO-BIO Ltd. The first part defines the basic concepts and context of customer relationship management systems including a description of CRM. CRM is often seen as a company strategy focused on building customer relationships, and also as an information system including activities for the management of customer data. Bachelor thesis is focused on both theory possible understanding of CRM. The second part follows the theoretical and includes analysis of customer relationship management in PRO-BIO Ltd. from the perspective of corporate strategy and use of CRM systems. This analysis revealed a number of problems and deficiencies that the company should focus on in its efforts to improve relations with customers.eng
dc.description.defence\par{Jak{é} jsou možnosti podniku, kter{ý} m{á} jedinečn{ý} v{ý}robek, pro pos{í}len{í} pozice na trhu? Jak{é} dodatečn{é} funkčnosti přin{á}{š}{í} v posuzovan{é}m podniku modul Business Intelligence jako nadstavba Money S5? Jak{é} certifik{á}ty z oblasti kvality produktů podnik m{á} a jak{é} v{ý}hodu mu přin{á}{š}{í}?\par} \par{Studentka zodpověděla v{š}echny ot{á}zky.\par}cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s., 3 s.cze
dc.format.extent2725117 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.stag27763cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/61354
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectCustomer relationhip managementcze
dc.subjectinformation system CRMcze
dc.subjectPRO-BIO Ltdcze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o.cze
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management in PRO-BIO Ltd.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
JilkovaK_RizeniVztahu_OM_2015.pdf
Velikost:
2.6 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MachacO_RizeniVztahu_KJ_2015.pdf
Velikost:
27.03 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího