Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační strategie v praxi

Článekopen accesspreprint
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Holá, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

DCD Publishing s.r.o., Praha

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V článku jsou uvedeny příklady celého komplexu obsahu interní komunikace: personální práce, interní marketing a manažerská komunikace a informační a komunikační infrastruktura firmy. Autorka stručně nástiňuje komunikační strategii - kdo jsou partneři firmy, jaký je cíl firemní komunikace s nimi, jaký je základní předpoklad dosažení cíle a jakými nástroji lze cíle dosáhnout.

Popis

Klíčová slova

Komunikační strategie, interní komunikace, efektivní komunikace, interní marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By