Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Adamcová, Gabriela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na marketingové činnosti ve vybrané společnosti. Součástí práce jsou analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zhodnocení současného stavu a predikce stavu při současně probíhající kůrovcové kalamitě. Cílem práce je návrh na zlepšení marketingové strategie.

Popis

Klíčová slova

marketing, analýza, marketingová strategie, SWOT analýza, marketing, analysis, marketing strategy, SWOT analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By