Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorAdamcová, Gabriela
dc.date.accepted2021-06-07
dc.date.accessioned2021-06-07T08:45:53Z
dc.date.available2021-06-07T08:45:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-20
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingové činnosti ve vybrané společnosti. Součástí práce jsou analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zhodnocení současného stavu a predikce stavu při současně probíhající kůrovcové kalamitě. Cílem práce je návrh na zlepšení marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on marketing activities in a selected company. The work includes analyzes of the internal and external environment an evaluation of the current state and a prediction of the state during the current bark beetle calamity. The aim of the work is a proposal to improve the marketing strategy.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP ''Marketingová strategie vybraného podniku'', otázky vedoucí BP: 1. Autorka uvádí, že návrhy byly prezentovány jednateli podniku. Jaká byla jeho reakce? 2. Který z návrhů vidí autorka jako nejdůležitější a proč? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format64 s.
dc.identifier.stag40906
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77556
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing strategy of a selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
AdamcovaG_MarketingovaStrategie_KK_2021.pdf
Velikost:
4.86 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaStrategie_GA_2021.pdf
Velikost:
301.45 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce